Seoba ATV uređaja

20. godina radio sam na 10. GHz sa planine Cer , udaljene od Šapca 20.Km. Vreme provedeno u tom radu nisam merio, bitno je bilo postići željene rezultate. I postigao sam sve. Čini mi se da sam u tom radu prevazišao i samoga sebe.Danas, kada sam demontirao ATV uređaje na 10.GHz osetio sm neku tugu , uložio sam ogroman rad, naućio mnogo a moglo je i više ali došlo je vreme da se selim na drugu planinu.Cer je kao planina bio idealan za amaterski rad na visokim frekvencama ali na žalost , malo je bilo onih radio amatera koji su mogli ili želeli da me prate u radu.Šteta što nije bilo interneta pre 20. godina , možda bih preko njega ostvario kontakte sa zaljubljenicima u SHF bandove.U svakom slučaju ostaje nada ,da ću na drugom mestu nastaviti rad sa amaterskom televizijom i biće to treća etapa rada u mom životu.Radio amaterizam je divan hobi, televizija je samo jedan segment i šteta je što mladi ne nastavljaju naš rad.Šabac 2014.godine.